Celkem: 29 , Předmětů na stránce: 20 50 100
žádná fotka

Ahojky holky, potřebovala bych poraditÚsměv Ráda bych měla červené vlasy, ale ne do vínova a ani ne do moc tmava, problém je, že mám spíš střední hnědou barvu přírodních vlasů a hodně barev je na o něco světlejší vlasy a nebo prostě chytnou do tmava.. Nevíte o nějaké barvě, která je i na tmavších vlasech pěkně červená?Úsměv Nechci mít úplně tmavě vínovou hlavu:/ Díky za tipyÚsměv

žádná fotka

Děkuji moc, ani jsem nevěděla že taková barva existujeÚsměv Ještě jednou díkyÚsměv

žádná fotka

Nemáš vůbec zač Mrknání

žádná fotka

Já si koupila v kadeřnických potřebách peroxid 9% v balzámu plus červenej prášek vyšlo mě to asi na 60 kč a červená byla opravdu červená. Tuším že se to dá koupit i v drogerce ale spíš takový ty zapadlejší typu jasmín atd.

žádná fotka

Tahle palettka se ale už nevyrábí Mrknání smutně se usmívá

žádná fotka

No taky teď studuju web a nikde nicsmutně se usmívá Toho peroxidu s práškem se trošku bojím,, abych to nezkazilaŠiroký úsměv

žádná fotka

já jsem taky chtěla červenou, na své čokoládové vlasy..výsledek, že to vůbec nechytlo. Pak jsem s tim byla u kadeřnice a ta mi to musela odbarvit a na to teprve tu červenou. Takže, jestli nemáš světlé vlasy musíš barvu nejdřív stáhnout, jak říkala saska11-ten peroxid. Ale zase mám tak zničené vlasy, že toho lituju a už bych to nikdy neudělala :-)

žádná fotka

já mám od Wellatonu tu pěnovou barvu, odstín Volcanic Red, snadno se nanáší, barva je připravená během chvilky, jen mě vždycky dost štípou oči Úsměv
navíc, mám vlasy pod prsa a stačí mi jedno balení Úsměv

žádná fotka

Taky bych chtěla červené vlasy, ale mám aspoň odlesky a nádech od henny. Chtěla jsem vyzkoušet chem. barvu, ale raději mít přirozeně vypadají barvy, ne jako helmu.. Úsměv a krásné zdravé.. a ne pořád dobarvovat.. Úsměv)

žádná fotka